PELANGGAN YANG DIHORMATI


uNi FeSyeN menjalankan perniagaan secara online khas untuk kaum wanita. Di sini kami menyediakan pelbagai jenis tudung dan beg tangan untuk keperluan kaum wanita masa kini pada harga yang berpatutan setanding dengan kualiti yang kami tawarkan. berbelanjalah di uNi FeSyeN bagi mendapatkan pulangan yang berpatutan. Kepuasan anda adalah matlamat kami.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


click to create your own
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATTENTION PLz...!!!


~ All items below are free postage excluded syiria n shawl yuna.
~ Postage for syiria n shawl yuna only free if purchase 5 pc n above . Below 5 pc, postage will be charge RM 5 (W/M) n Rm 10 (E/M)

~~~~ T.Q 4 ur attention ~~~~

Hai kawan-kawan...

Thursday, March 18, 2010

BEG SANDANG


PRODUCT CODE: HB 001
PRICE: RM 59.90 (Free Delivery)
1. SOLD


~ sesuai buat remaja yang ingin tampak sedikit matang...tali yang boleh di laras mengikut keselesaan si pemakai.pastinya anda akan menjadi tumpuan rakan2 kerana rekaannya tampak agak ekslusif..
.





PRODUCT CODE: HB 002
PRICE: RM 59.90 (Free Delivery)
1. SOLD



PRODUCT CODE: HB 003
PRICE: RM 59.90 (Free Delivery)
1. SOLD


~ bagi remaja yang ingin bercitarasa sedikit elegan semasa menghadiri jamuan makan malam.beg ini sesuai dijadikan pilihan kerana ia didatangkan berwarna putih dan sesuai digayakan dengan apa saja warna dan pakaian...

~ sekiranya permukaannya terkena kotoran,anda hanya perlu mengambil tisu dan mengelapkannya shj, pasti kekotoran akan hilang..mudah kan?
~ talinya boleh dilaras dan anda dapat mengayakannya dlm 3 cara iaitu dgn menyandang@mengepit@membimbitnya...hebatkan???


PRODUCT CODE: HB 006
PRICE: RM 69.90 (Free Delivery)

~ bagi penggemar 'soft color', beg ini adalah pilihan yang tepat untuk anda kerana kombinasi 'soft blue & pink' menjadikan anda tampak lebih feminin.
~ didatangkan dengan 2 tali iaitu pendek & panjang.

No comments: